top of page

כל מה שחשוב לדעת על מערכת VRF

כל מי שנכנס לבית חדש מהניילון, משפץ בית ישן, מקים בית קפה או מתפעל בניין של משרדים, יודע שאחד הדברים הכי חשובים שיש בבית הוא המזגן. במדינה כמו מדינת ישראל, בה כל טמפרטורה שעולה מורגשת בשיא הקיצוניות, ממש בלתי אפשרי לשהות בחלל מסוים מבלי שיש בו אפשרות מיזוג. מערכת VRF היא אחד מפתרונות המיזוג המתקדמים והמקצועיים ביותר שיש היום, אז הנה כמה דברים שחשוב לדעת עליה.


מערכת VRF – עולם חדש של מזגנים


עולם המיזוג של מדינת ישראל הבין כבר ממזמן שפתרונות המיזוג הקיימים הם לא מספיק טובים ומקצועיים, ועם השנים נוצרה תחושה שחייב לעלות כבר פתרון אחר על השולחן. אחרי שנים שבהם בתים ומשרדים היו צריכים להתמודד עם עשרות, מאות ולפעמים גם אלפי מזגנים שמפוזרים בחלל, היום ניתן להבחין בפתרון שמרכז את כל נושא המיזוג לכדי מערכת אחת – מערכת VRF.


מהי מערכת VRF?


מערכת VRF היא בעצם מערכת שמאפשרת פתרון מיזוג אחיד לכל החללים שנמצאים באותו המבנה. ניקח לדוגמה בית שיש בו ארבעה חדרי שינה וסלון אחד, שעד היום תפעל 5 מזגנים נפרדים, כל אחד עם המדחס והמנוע שלו – היום באמצעות מזגן VRF ניתן לרכז את כל פעולת המיזוג של כל החדרים לכדי מערכת אחת.


אין הדבר אומר בשום פנים ואופן שכל החללים צריכים להתמודד עם טמפרטורת מיזוג אחת, להיפך – מדובר כאן על מערכת חכמה שמאפשרת לכל חדר להנות מטמפרטורת מיזוג אחרת, שליטה מלאה על כוונון פעולת המזגן, והפעלה או כיבוי לפי הרצון.


מערכת VRF – חסכונית בחשמל


מעבר לתפעול הפשוט והנעים של המערכת, היא מאפשרת חיסכון אדיר בחשמל, חיסכון שמגיע לכ-50% מפעולת הצריכה הרגילה. העניין הזה משפיע גם על נושא תשלומי חשבונות החשמל, שמתקזז גם הוא, בהתאם, בכמחצית מהסכום, אך גם, ולא פחות חשוב מכך, על נושא השמירה על איכות הסביבה.


על ידי התקנת מערכת VRF אתם מוזמנים להנות מעולם שלם של יתרונות, ואנחנו בנפלאות המיזוג נשמח להעניק לכם אותם עוד היום – החל משלב התכנון ועד שלב ההתקנה.



bottom of page