top of page

היתרונות הגדולים של מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר

ב-20 השנים האחרונות, פחות או יותר, ניתן לראות מגמת שיפור והתייעלות של עולם המיזוג. עולם המיזוג, שהתחיל את דרכו במאווררים, התייעל למזגנים עומדים צמודים לקיר, והמשיך למזגנים תלויים, הוא עולם שעומד היום בתור כזה שמציע אין ספור אפשרויות שונות, הכוללות מערכות מתקדמות וחכמות, צריכת חשמל מופחתת ועוד. אחד מפתרונות המיזוג הבולטים ביותר היום הוא מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר, והוא כבר מככב בחללים רבים ושונים ברחבי הארץ. אז מהם היתרונות הגדולים של מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר ומה חשוב לדעת עליו?


מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר – די לטמפרטורות המשותפות


אין דבר נורא יותר מאשר לשהות בחלל הכי פרטי ואישי שלכם ולהרגיש שאתם פשוט סובלים בו. בין אם הסבל נובע מחום גדול או מקור קיצוני, ניתן להבחין בכך שהם שניהם טמונים בטמפרטורת המזגן המשותפת לכל החללים. בעבר לא ניתן היה לשלוט באופן ספציפי על הטמפרטורה בכל חלל בנפרד, ולכן הטמפרטורה שנקבעה במזגן המרכזי היא זו שאפיינה את כל החדרים.


בעזרת מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר אתם מוזמנים להיפטר מהבעיה הזו לנצח, ולאפשר לעצמכם שהות נעימה בכל חלל בנפרד. אוהבים 24 מעלות בסלון אבל מעדיפים 22 בחדר השינה? אין שום בעיה – בלחיצת כפתור תוכלו לגרום לדבר הזה לקרות.


מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר – צריכת חשמל מופחתת


עד היום המזגנים שקיימים בשוק הם כאלו שהביאו איתם צריכת חשמל חוצת גבולות, שהובילה בהתאם גם לזיהום גדול יותר של הסביבה, וגם לחשבונות חשמל מנופחים שמגיעים למאות, אם לא אלפי, שקלים.

מזגן מיני מרכזי עם שליטה בכל חדר מהווה לא פחות ממהפכה במובן הזה. בין אם תרכשו מזגן מיני מרכזי מדגם מיצובישי VRF ובין אם מסוג אחר, תוכלו להבטיח לעצמכם פעולת מזגן שחוסכת בצורה משמעותית בחשמל, ומאפשרת לכם לשמור על איכות הסביבה – גם אם לא תכננתם לעשות את זה. פנו אלינו, לנפלאות המיזוג, ונשמח לסייע לכם בבחירת מזגן מיני מרכזי לכל חלל שתצטרכו.






bottom of page