top of page

האם קיים מתחרה אמיתי היום למערכת מיזוג מסוג מיצובישי vrf?

כולם מדברים בזמן האחרון על מערכות המיזוג שנכנסו לשוק ושינו את פני הדברים בצורה מוחלטת. בין המערכות האלו נמצאת גם מערכת מיזוג מסוג מיצובישי vrf, ואין ספק שהיא אחת מהבולטות ביותר בשיח המתקיים בנושא. יצאנו לבדוק האם קיים מתחרה אמיתי למערכת המיזוג הזו, מיצובישי vrf, ומצאנו שאמנם קיימים כמה מתחרים חזקים, אבל אף אחד מהם לא מצליח להעניק את חבילת המיזוג המושלמת כמו המערכת הזו. רוצים לדעת למה? כל הממצאים כאן למטה, אז בואו נתחיל.


מיצובישי vrf – כל היתרונות במקום אחד


כשאתם חושבים על מערכת מיזוג שתוכל לשרת אתכם בצורה המושלמת, אתם צריכים לקחת בחשבון כמה נקודות עיקריות:


1. חיסכון בחשמל – הרצון שלכם הוא, בסופו של דבר, להנות ממערכת מיזוג מצוינת ובמקביל לשלם עליה מחירים כמה שיותר נמוכים. היות ומדינת ישראל מביאה איתה ימים חמים במיוחד, עונת הקיץ מתאפיינת גם בחשבונות חשמל של אלפי שקלים. עם מערכת המיזוג מיצובישי vrf אתם מקבלים מערכת שחוסכת בכ-50% בצריכת החשמל, ובהתאם גם חשבונות החשמל שלכם יהיו נמוכים יותר.


2. אפס תחזוקה לאורך הזמן – אם עד היום התרגלתם שהמזגן שלכם דורש מכם תשומת לב מירבית, כולל ניקוי, תיקונים, החלפות ועוד, עם מערכת המיזוג מיצובישי vrf אתם יכולים בהחלט להיפרד מכל זה, ולהתרגל לזה שהמזגן הוא זה שמשרת אתכם, ולא ההיפך.


3. הפעלה שקטה שלא מפריעה לאף אחד – אין לנו ספק שאתם מכירים את הרעש הנלווה לפעולת המזגן, שלפעמים מטריד לא רק אתכם אלא גם את השכנים. מערכת המיזוג מיצובישי vrf מתבססת על מערכת הפעלה שקטה לגמרי, שתתן גם לכם וגם לשכנים שלכם מנוחה.


תחרות עם מיצובישי vrf? באמת שאין כזו


עם כל היתרונות האלו ועוד רבים, ברור שאף מערכת מיזוג אחרת לא יכולה להתחרות ובוודאי שלא לנצח. פנו אלינו בנפלאות המיזוג ונשמח לתכנן עבורכם מערכת מיזוג שתתאים לכם בול, ולהתקין אותה במשרד, בבית או בכל חלל אחר. עם ניסיון של שנים ומקצועיות מקסימלית – אין לנו ספק שתצאו מרוצים.


bottom of page