top of page

3 דברים שחשוב לדעת על מזגן מולטי אינוורטר

כולם מדברים בתקופה האחרונה על מזגן מולטי אינוורטר. אין לנו ספק שגם אתם שמים לב לזה – החברים שעוברים דירה בדיוק תכננו את התקנת המזגן הזה, הבוס שלכם בעבודה חושב להחליף את כל מערכת המיזוג בשביל להתקין אותו במקום ועוד, ואם גם אתם שואלים את עצמכם למה זה קורה, אז תדעו שיש לזה סיבה מעולה – מדובר כאן על מזגן פשוט מושלם! אם גם אתם מתלבטים לגבי החלפה של מערכת המיזוג הקיימת שלכם, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו על מזגן מולטי אינוורטר.


הוא צורך חשמל בכמות נמוכה למדי


אחת התכונות היפות של מזגן מולטי אינוורטר היא שצריכת החשמל שלו היא נמוכה מהרגיל. אם עד עכשיו חשבונות החשמל שלכם בשיא עונת הקיץ הגיעו לאלפי שקלים, עם מזגן מולטי אינוורטר אתם יכולים לשכוח מזה! כל זאת הודות לטכנולוגיה האדירה שעומדת מאחורי המזגן, שפותחה לאורך כמה וכמה שנים והושקעה בה חשיבה ענקית של מיטב המוחות.


מזגן מולטי אינוורטר – שמירה על איכות הסביבה


צריכת החשמל הנמוכה כל כך באה לידי ביטוי לא רק בחשבונות החשמל הנמוכים שאותם אתם עומדים לשלם, אלא גם בשמירה על כדור הארץ. כידוע, כדור הארץ סובל ממגוון רחב מאוד של מזהמים, עד כדי שבשנים האחרונות מדברים על התחממות גלובלית אדירה שקשורה, בין היתר, גם בצריכה חשמלית גבוהה בעולם. ברגע שהצריכה נמוכה כל כך, אתם שומרים על כדור הארץ ועל איכות הסביבה באופן ישיר, במקביל לחסכון בכסף.


שליטה נפרדת בכל חדר


דבר נוסף שמזגן מולטי אינוורטר מביא איתו הוא שליטה נפרדת על הטמפרטורה שבכל אחד מהחדרים בבית, או בכל אחד מהחללים במשרד. באופן הזה, כל אחד יכול לכוון באופן עצמאי את המזגן בחלל שבו הוא נמצא, הן מבחינת טמפרטורה, הן מבחינת עוצמה, והן מבחינת סגירה או פתיחה מוחלטת של המזגן.


נפלאות המיזוג – התקנת מזגן מולטי אינוורטר בצורה המקצועית ביותר


אצלנו בנפלאות המיזוג תוכלו לעבור תהליך של תכנון והתקנת מזגן מולטי אינוורטר עם מיטב המומחים בתחום, ולקבל תוצאה שתספק אתכם למשך שנים ארוכות. מחכים לכם, דברו איתנו!


bottom of page