top of page
WhatsApp%20Image%202020-10-14%20at%2022.
אייל ואינה.png

תכנון מיזוג אוויר
מתקשרים וחוסכים עוגמת נפש ב-2024

נעים מאוד! אנחנו נפלאות המיזוג ואנחנו כאן כדי להגשים לך חלום 🙏🏻

                          

נפלאות המיזוג הינו עסק משפחתי המתמחה מעל שני
עשורים בתכנון והקמת מערכות VRF ומולטי אינוורטר. 

בראש החברה עומדים אייל ואינה ישראל.

אייל הינו קבלן מיזוג אויר מורשה מטעם משרד התמ"ת,
דבר אשר מחייב אותנו לעמוד בסטנדרטים ובתקנים מחמירים! 

המלצה בפייסבוק נפלאות המיזוג.JPG

עשרות לקוחות שהקדישו מזמנם לפרגן לנו ברשתות החברתיות

מזהים אותנו? 

המומלצים.png

 נפלאות המיזוג נבחרו למובילים בהמלצות בכתבה ברשת 13

אינה ומושיק גלאמין.jpg

נפלאות המיזוג בתכנית "מעצבים שיפוץ" עם מושיק גלאמין

תכנון מיזוג אוויר במחיר מעולה?

כיף שהגעתם אלינו!

מיזוג אוויר הוא אולי אחד המושגים השגורים ביותר בשפה העברית.

אנחנו מתגוררים וחיים באחת המדינות החמות ביותר, שיכולה להגיע לטמפרטורות שיא של 40 מעלות בימי הקיץ, שמלווים אותנו לאורך מרבית השנה. ללא מיזוג אוויר החיים שלנו לא היו יכולים להיות אותו הדבר, לא בשעות העבודה שלנו במשרד, לא בשעות המנוחה שלנו בבית, ולא בשעות הבילויים שלנו בבתי הקפה, המסעדות או הברים. על מנת שיוכל להתקבל אפקט מצוין של מיזוג אוויר מעולה ויעיל, השלב הראשון שצריך להיעשות הוא שלב של תכנון מיזוג אוויר. אז מה חשוב שתדעו על תכנון מיזוג אוויר? אילו יתרונות ברורים הוא מביא איתו? והחשוב ביותר – עם מי הכי כדאי לבצע אותו? אנחנו בנפלאות המיזוג הכנו לכם את כל הטיפים החשובים והמידע הרלוונטי לנושא, אז בואו נצא יחד לדרך משותפת ונגלה את כל הדברים שחשוב לדעת בנושא.

Interior Designer

תכנון מיזוג אוויר – לא סתם בזבוז של זמן וכסף

אנשים רבים מנסים להימנע משלבים מקדימים של כל מיני פעולות, על מנת לחסוך בזמן ועל מנת לחסוך בכסף. בכל הנוגע למיזוג אוויר, הדבר החשוב ביותר שאסור בשום פנים ואופן לדלג עליו הוא שלב התכנון, ולמה?

תכנון מיזוג אוויר יכול להיות קריטי, משום שהוא משתנה בין מבנה למבנה: יהיו מבנים קטנים יותר שיצריכו תכנון מיזוג אוויר צנוע ומותאם יותר, ויהיו מבנים גדולים יותר שיצריכו תכנון מיזוג אוויר נרחב, מקיף וגדול יותר. בשל השינויים הגדולים שיכולים להיות בין מבנה למבנה, אין לוותר על השלב של תכנון מיזוג אוויר.


תכנון מיזוג אוויר – היתרונות של לפני התקנת מערכת מיזוג אוויר


תכנון מיזוג אוויר מביא איתו כל מיני יתרונות, שיבואו לידי ביטוי באופן מובהק בעת התקנת מערכת מיזוג האוויר וכן בעת ההפעלה שלה:

1. תכנון מיזוג אוויר מתחשב בחלל –

 

החלל יכול להיות חלל אחד גדול, והוא יכול להיות חללק שמחולק לחדרים קטנים בתוכו. בהתאם לאופי החלל ולגודל שלו, תכנון מיזוג אוויר יכול לקחת בחשבון את המאפיינים המשתנים מחלל לחלל, ולהתאים להם מערכת מיזוג שתתאים להם. למשל, חלל אחד וגדול יוכל לעשות שימוש במערכת מיזוג מרכזית עם פתח מיזוג אחד, לעומת חלל אחד גדול שמחולק לחדרים קטנים, שבו תוכל להיות מותקנת מערכת מיזוג מרכזית מפוצלת, שמגיעה לכל חדר באופן פרטני.

2. תכנון מיזוג אוויר משתנה ממבנה למבנה –

גם המבנה שבו מוצב החלל הוא בעל השפעה ישירה על מערכת המיזוג. מבנים מביאים איתם משתנים שונים, כמו גובה המבנה, כמות החללים הנוספים שקיימים במבנה, גילו של המבנה ועוד. בהתאם לכל אלו, ניתן להתאים טכנולוגיות מיזוג חדשות שיתאימו לכל מבנה בהתאם למאפיינים האישיים שלו.

3. תכנון מיזוג אוויר מונע בעיות ברגע האמת –

ברגע שמתבצע תכנון מיזוג אוויר מפורט, מדויק ונרחב לחלל, כמות המקרים הבלתי צפויים תוכל להצטמצם בהתאם. לעומת זאת, חלל שלא מתבצע בו תכנון מיזוג אוויר עלול לסבול מלא מעט הפתעות לאורך ההתקנה ובזמן פעילות המזגן, וחבל – מדובר על עניין שיכול להימנע מראש.

4. תכנון מיזוג אוויר לוקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים –

יכול להיות שעבור עין לא מקצועית נתונים מסוימים של החלל לא בהכרח יובילו לכדי הסקת מסקנות, אבל עין מקצועית שמבצעת תכנון מיזוג אוויר תיקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים ביותר – סוג הקירות בחלל, צורת סידור החדרים בחלל ועוד. ברגע שמתבצע תכנון מיזוג אוויר בצורה הזו, והוא מגיע אפילו לפרטים הקטנים ביותר, כל מה שנותר לעשות זה פשוט להתאים מערכת מיזוג כמו כפפה ליד, להתקין אותה ולאפשר לכם שימוש נוח ויעיל במזגן.

5. תכנון מיזוג אוויר מאפשר את התאמת מערכת המיזוג לחלל –

קיימות היום לא מעט מערכות מיזוג שונות, וביניהן מזגן מיני מרכזי, מזגן מולטי אינוורטר, מערכת מיזוג VRF ועוד. היות וכל חלל בנוי בצורה אחרת ומביא איתו נתונים שונים, מערכת המיזוג יכולה להיות מותאמת לו בצורה כמה שיותר מדויקת, על ידי ביצוע תכנון מיזוג אוויר.

Interior Design

נפלאות המיזוג לתכנון מיזוג אוויר – כל הסיבות לבחור דווקא בנו

אנחנו בנפלאות המיזוג מציעים לכם ליווי יד ביד החל משלב הייעוץ, דרך שלב תכנון מיזוג אוויר, ועד שלב התקנת מערכת המיזוג בחלל שלכם. בין אם מדובר על חלל פרטי כמו בית או דירה, ובין אם מדובר על חלל עסקי כמו משרד, מסעדה ועוד – אנחנו מתחייבים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בכל אחד ואחד מהשלבים. אז למה לבחור דווקא בנו לתכנון מיזוג אוויר?

מקצועיות

אנחנו בנפלאות המיזוג מעסיקים אך ורק אנשי מקצוע מוסמכים, שצברו את הניסיון הדרוש להם על מנת לספק שירות לא פחות ממושלם ללקוחות שלנו. אנחנו מקפידים על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ומעניקים לכל אחד מהלקוחות שלנו את היחס האישי שלו הוא זקוק.

ערכיות

אנחנו בנפלאות המיזוג מאמינים שכל לקוח יודע בדיוק למה הוא זקוק, ומגיע מוכן מראש לעבודה שתהלום את הצרכים שלו. להבדיל מחברות אחרות, שעלולות לנסות למכור מוצרים משלימים נוספים למערכת מיזוג האוויר, על אף שללקוח אין בהם שום צורך – אנחנו מאמינים שאתם מגיעים אלינו מספיק מוכנים כדי לדעת בדיוק מה אתם צריכים. בהתאם, אנחנו נבצע תכנון מיזוג אוויר שעונה על הציפיות שלכם, ונתאים לכם מערכת מדויקת, בלי משחקים מיותרים.

מחיר הוגן

המטרה שלנו היא להעניק לכם שירותי מיזוג לא פחות ממצוינים, אבל אין לנו כוונה לקרוע לכם את הכיס בשביל שתוכלו לקבל אותם. אנחנו מקפידים על מחירים הוגנים גם עבור המוצרים שלנו וגם עבור השירות שלנו, ומקפידים לתת לכם בעבורם תמורה מעולה.

אחריות

מכירים את אנשי המקצוע שבאים, עושים את העבודה שלהם ונעלמים? אז אנחנו מאמינים שללקוחות שלנו מגיע לקבל יחס הרבה יותר טוב מזה. אנחנו מגיעים להתקנת מערכת מיזוג אוויר אצלכם אחרי תכנון מוקפד ומדויק, ומתקינים את המערכת. משהו לא עובד אחרי שיצאנו מהחלל שלכם? נתקלים בבעיות אחרי שנה, שנתיים או שבע? אין בעיה – אנחנו כאן בשבילכם עם 7 שנות אחריות, ומאפשרים לכם לפנות אלינו בכל שלב.

יסודיות

אנחנו בנפלאות המיזוג מאמינים בערכים של יסודיות ומקצועיות, וממש לא עומדים עם הסטופר בזמן העבודה שלנו. אנחנו עובדים מכל הלב, אוהבים את מה שאנחנו עושים, ומביאים לידי ביטוי את הערכים האלו בזמן העבודה. אנחנו לא מנסים לעבוד מהר ולצאת, להיפך – אנחנו מגיעים כדי לעשות עבודה נקיה ויסודית, משקפים לכם את כל ההליך, ומשאירים אתכם עם מערכת מיזוג מצוינת שתלווה אתכם במשך שנים.

ציוד מתקדם

עולם המיזוג עובר טרנספורמציה משמעותית בשנים האחרונות, והוא מציע היום מגוון אפשרויות שלא היו קיימות בעבר. אנחנו מחזיקים בכלל המוצרים, המערכות והמזגנים המתקדמים ביותר, ככה שאתם לא צריכים עוד להסתפק בפתרונות ישנים שאין להם כבר מקום בשוק של היום. אצלנו תוכלו למצוא מערכות מיזוג שמאפשרות צריכה חסכונית בחשמל, שליטה אינדיווידואלית בטמפרטורת המיזוג בכל חדר, מערכת הפעלה שקטה ונהדרת, ובקיצור – כל מה שאתם מאחלים לעצמכם במזגן החדש.

צרו איתנו קשר – אנחנו בדרך!

יש מוצרים שאתם פשוט לא צריכים, ואנחנו לא מחפשים למכור לכם אותם – עולם המיזוג מביא איתו לא מעט מוצרים נלווים, שחלק מחברות המיזוג ינסו "לדחוף" לכם אותם. אנחנו מסתכלים על כל לקוח בצורה אינדיווידואלית, על מנת שנוכל להתאים לו באופן אישי את השירות שלו הוא זקוק. אם אנחנו מזהים שלקוח מסוים לא זקוק לשירות או מוצר מסוים שקיים אצלנו – אנחנו פשוט לא מציעים לו אותו. אין לנו שום אינטרס "להרוויח" על הלקוחות שלנו יותר ממה שמגיע לנו, כך שעל נושא האמינות שלנו אתם יכולים לסמן וי גדול מבחינתכם.

bottom of page