top of page
WhatsApp%20Image%202020-10-14%20at%2022.
אייל ואינה.png

מה ההבדל בין מולטי אינוורטר ל-vrf?
מתקשרים וחוסכים עוגמת נפש ב-2024

נעים מאוד! אנחנו נפלאות המיזוג ואנחנו כאן כדי להגשים לך חלום 🙏🏻

                          

נפלאות המיזוג הינו עסק משפחתי המתמחה מעל שני
עשורים בתכנון והקמת מערכות VRF ומולטי אינוורטר. 

בראש החברה עומדים אייל ואינה ישראל.

אייל הינו קבלן מיזוג אויר מורשה מטעם משרד התמ"ת,
דבר אשר מחייב אותנו לעמוד בסטנדרטים ובתקנים מחמירים! 

המלצה בפייסבוק נפלאות המיזוג.JPG

עשרות לקוחות שהקדישו מזמנם לפרגן לנו ברשתות החברתיות

מזהים אותנו? 

המומלצים.png

 נפלאות המיזוג נבחרו למובילים בהמלצות בכתבה ברשת 13

אינה ומושיק גלאמין.jpg

נפלאות המיזוג בתכנית "מעצבים שיפוץ" עם מושיק גלאמין

אז מה ההבדל בין מולטי אינוורטר ל-vrf?

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת:

ככל שעוברות השנים, אנחנו נהנים מיותר תחומים שמציעים לנו מוצרים חדשניים, מתקדמים ובעלי יכולות סופר גבוהות ומגוונות. אם התחומים שעוברים שינויים טכנולוגיים חשובים ועליהם אנחנו רגילים לשמוע עם תחומים כמו מחשבים, טלפונים ניידים, טלוויזיות ועוד, הרי שגם מחוץ לעולם התקשורת קיימים תחומים שעוברים שינויים חשובים ורלוונטים מאוד לכל אחד ואחת מאיתנו. תחום המיזוג הוא אחד מהתחומים האלו, ובשנים האחרונות הוא מציב בפנינו שתי אפשרויות למערכות מיזוג מתקדמות ומהממות – מולטי אינוורטר ו-vrf. שתי המערכות האלו מביאות איתן לא מעט מאפיינים דומים, אך יש ביניהם גם הבדל שחשוב לעמוד עליו. אנחנו בנפלאות המיזוג רוצים שיהיה לכם את כל המידע החשוב רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השאלה – מה ההבדל בין מולטי אינוורטר ל-vrf?

Cleaning the Filters

מערכת מולטי אינוורטר VS מערכת vrf – מי תנצח בקרב הגדול?

אז לא, אין צורך להפוך את שתי מערכות המיזוג הללו ליריבות, משום ששתיהן עומדות היום בתור פתרון מושלם לציבור הישראלי. מדינה כל כך חמה כמו מדינת ישראל לא יכולה להסתפק בשום פנים ואופן במערכות מיזוג ישנות, שמתקלקלות לפחות אחת לחודש, מרעישות בזמן ההפעלה, וגם לא מספקות לנו שירות כל כך טוב כדי שנשלם על מעטפת הטיפולים בהן אלפי שקלים מדי שנה. מערכות מולטי אינוורטר וvrf באות במטרה לחסוך לנו גם את הכסף שנלווה לכל טיפול שכזה, וגם לעשות לנו קצת יותר שקט נפשי בכל הנוגע למזגן שלנו. למעשה, אנחנו יכולים לקבל כאן מזגן שפשוט עובד, בלי טריקים ובלי בלאגן – פשוט לוחצים על הכפתור ונהנים מטמפרטורה נעימה של מזגן.

נקודות הדמיון בין מערכת מולטי אינוורטר ל-vrf

נתחיל מלדבר על היתרונות הגדולים שכל אחת מהמערכות מביאה איתה, שכן מדובר על יתרונות חופפים שתוכלו למצוא בכל מערכת בנפרד:

1. חיסכון משמעותי בחשמל –

מערכות המיזוג המדוברות שלנו כבר לא פועלות על פי מנגנוני הפעלה ישנים, שגורמים להן לצרוך כמות חשמל מטורפת. להיפך, כל אחת מהמערכות הללו – מערכת מולטי אינוורטר ומערכת VRF, פועלת על פי מנגנונים חכמים ומתקדמים, שמאפשרים להן לצרוך חשמל בכמות פחותה בכ-50% מצריכת החשמל הרגילה. היתרון הזה מתפצל לשני חלקים עיקריים, ששניהם בסופו של דבר באים לעשות לנו טוב:

א. חסכון בתשלומי חשבונות החשמל – היות וקיימות עונות שבהן אנחנו משתמשים במזגן כמעט באופן רציף לאורך רוב שעות היממה, התרגלנו לאורך השנים לקבל חשבונות חשמל שלא יורדים מכמה מאות שקלים במקרה הטוב, ולפעמים אפילו כמה אלפי שקלים במקרה הקצת פחות טוב. עם צריכות החשמל הנמוכות של מערכת מולטי אינוורטר ומערכת VRF אתם יכולים להתחיל להיפרד לשלום מחשבונות החשמל הגבוהים האלו, ובהתאם לצריכה המופחתת בכ-50%, לשלם את הסכומים הנמוכים והחדשים שתקבלו בחשבון החשמל.

ב. שמירה על כדור הארץ – כדור הארץ שלנו סובל, במיוחד בשנים האחרונות, מהמון זיהומים שאנחנו, בידיים שלנו, גורמים לו. הים סובל מזיהומים, היבשה, האוויר – הכל. על ידי צריכת חשמל מופחתת אנחנו דואגים לכך שכדור הארץ שלנו יהיה קצת יותר נקי וטהור, ומאפשרים לעצמנו עוד שנים ארוכות של חיים בריאים ונעימים כאן.

2. תקלות? לא שמענו על זה –

גם מערכת מולטי אינוורטר וגם מערכת VRF מתפארות במנגנוני הפעלה ותחזוקה עצמיים, ככה שכמות התקלות והנזקים מצטמצמת כאן לאפס. אם התרגלתם עד היום להזמין טכנאי על תקלות קטנות או גדולות כאחד – רעשים מהמדחס, נזילות ועוד, הרי שכאן המערכות הן מספיק חכמות כדי לתחזק את עצמן בצורה טובה, מבלי להיות תלויות בכמות השימוש שאתם עושים בהן, בגיל שלהן, במזג האוויר המשתנה ועוד.

יתרונות ייחודיים למערכת מולטי אינוורטר

מערכת מולטי אינוורטר היא מערכת חכמה שמביאה איתה יתרון אחד בולט – בלי מזגן שפעם אחת דולק ופעם אחת נח, אלא מזגן שעובד בצורה רציפה לאורך כל הזמן, ומתאים את הפעולה שלו לטמפרטורת החדר. מבולבלים? חכו – אנחנו מיד מסבירים.

המזגנים של פעם היו עובדים וכבים לפי טמפרטורת החדר. אם כיוונו את המזגן ל-25 מעלות, והוא הביא את החדר לטמפרטורה הזו – הוא הפסיק לעבוד ונכנס למצב מנוחה עד שטמפרטורת החדר ירדה או עלתה מהטמפרטורה המבוקשת, אז הוא היה מפעיל את עצמו מחדש. מזגנים שמתבססים על מערכת מולטי אינוורטר לא מפסיקים לעולם את עבודתם, כדי שהלקוחות לא יצטרכו לשבת עם מזגן אבל להרגיש איך המעלות משתנות להם בהתאם לפעולתו. ואל דאגה – זה שהם לא מפסיקים לעבוד לעולם לא אומר שהם צורכים יותר, להיפך – הם ממננים את הפעולה שלהם בהתאם, וצורכים בחשמל לאורך כל הפעילות שלהם.

יתרונות יחודיים למערכת VRF

מערכת VRF היא מערכת שגם היא מביאה איתה יתרון מובהק ובולט – היא מאפשרת לכם להנות מכיוונון טמפרטורות עצמאי וייחודי לכל אחד מהחדרים שנמצאים בחלל. אנחנו רק יכולים לשער שיצא לכם בעבר להדליק את המזגן על 22 מעלות, ולשמוע תלונות כמו "קר לי, תסגרו את זה!" מאחד החדרים הסמוכים. מדובר על סיטואציה הגיונית למדי, שכן חום הגוף של כל אחד ואחת מאיתנו הוא שונה, ולכן אנחנו יכולים להנות מטמפרטורת המזגן, אך מצד שני גם לסבול ממנה.

עם מערכת VRF מי שמתלונן שקר לו עם מזגן שמכוון על 22 מעלות, יכול בהחלט לשנות את הטמפרטורה בחדר שבו הוא נמצא, ולהעלות מעט את המעלות כך שיהיה לו הכי נעים בעולם.

אז מה בכל אופן ההבדל בין מולטי אינוורטר ל-vrf?

מעבר לשתי הנקודות הללו, קיים הבדל נוסף בין מערכת מולטי אינוורטר לvrf , והוא עוסק בנושא המחיר. כל אחת מהמערכות הללו מביאה איתה מחיר שונה, שנקבע בהתאם לגודל החלל שבו צריך להתקין את מערכת המיזוג, הטכנולוגיה הנבחרת ועוד. מערכת VRF נחשבת למערכת יקרה יותר, אולם המחיר של שתי המערכות בהחלט מצדיק את התמורה. בסופו של דבר, אתם מעדיפים להשקיע קצת יותר כסף ולקבל מערכת חדישה ואמינה, לעומת להשקיע מעט כסף אבל להזמין את הטכנאי באופן תדיר, נכון?

Family Entertainment

נפלאות המיזוג – אצלנו תוכלו למצוא מערכת מולטי אינוורטר וגם מערכת VRF

אנחנו בנפלאות המיזוג מציעים לכם מגוון מערכות מיזוג בדגמים שונים, ככה שכל בחירה שתעשו תהיה המדויקת ביותר עבורכם. בחרו בנו ותוכלו להנות מהיתרונות הבאים:

אמינות ומקצועיות

אנחנו מלווים אתכם משלב התכנון ועד שלב ההתקנה של מערכת המיזוג שתבחרו, ומשקפים לכם כל שלב ושלב בתהליך. אנחנו מאמינים שללקוחות שלנו מגיע להיות שותפים בכל המידע שרלוונטי להם.

אחריות

אנחנו מעניקים 7 שנות אחריות על ההתקנה שלנו – מרגע שסיימנו לבצע את ההתקנה, אתם יכולים ליצור איתנו קשר לאורך 7 השנים הראשונות כדי שנגיע לתקן תקלות שקשורות בהתקנה שלנו ללא כל חיוב נוסף.

שירותיות

אנחנו בנפלאות המיזוג דואגים שכל לקוח או לקוחה ירגישו אצלנו כמו בבית. אנחנו מספקים מענה מהיר, משתדלים לתאם התקנות בצורה כמה שיותר זריזה, ומספקים את השירות הטוב ביותר שקיים היום בישראל.

צרו איתנו קשר – אנחנו בדרך!

אנחנו מחכים לכם אצלנו, בנפלאות המיזוג, וכבר לא יכולים לחכות לקרר גם את החלל שלכם!

bottom of page